lørdag 18. oktober 2008

BLOMSTERGLEDEIdag har jeg vært oppe i Hegra og fått hjelp ifra min gode venninne til å starte en blogg,hun tok imot meg innimellom kakebaking og pizzalaging.Tålmodig som få....det var bra Karen (datter) var med,hu kunne jo masse på data som jeg ikke viste at hun kunne.Da ble det 2 nye blogger i kveld.
Har ofte gått innpå nett og lest litt blogger og tenkt at det kan vel kanskje jeg og....men hva skal jeg skrive...hva skal jeg vise av bilder...Skrev dagbøker fram til jeg var 30år,men da brente jeg alle,det hadde noe med at det var så traumatisk å fylle 30år,men det er mange år siden.....
Nå er jeg langt over 40 og det er helt greit,men behovet for å skrive har alltid vært der siden.
Da kan det jo være morsomt å skrive blogg,er bedre til å utrykke meg skriftlig enn muntlig.
Har vært så heldig å drevet butikken nå i 3år,blir hverken rik eller berømt,men har en jobb som jeg gleder meg til å gå til hver dag,og det veier opp mot en tykk lommebok.
Skal prøve å formidle hva som jeg opplever i min butikk,vise litt av det jeg lager og av andres ting også.

VIKA BLOMSTERSTUE


Vinterbilde av butikken,et lite grønt murhus,det er en kald vinterdag,men godt og varmt innenfor,velkommen innom.!




3 kommentarer:

GundaM sa...

Så flink du er til å skrive Marit!

Men du, forsvant det andre her inne...? Hihi, stå på dette blir jo knall;0)

Klem fra Hegra>>>>>>>>>>>>>>>>>

GundaM sa...

Og ja, nå er gjestene kosta ut og ejg kan slappe av her igjen;))))

karenpija sa...

koffer brant du dagbøkern dine?!?
dt sku du ikke gjort

klæm karen