søndag 19. oktober 2008



Det ble litt feiling og prøving igår kveld...det var noen som påstod at jeg hadde masse skrivefeil og:):):)...fant bare en jeg,men skitt det har jo ingenting å si,hi hi.Men det ble sletta noe som ikke sku slettes.men det går seg til,snart blir jeg en racer til blogging.....hvis man kan si det da....Nei idag er det nydelig høstvær og jeg har fri,så jeg må komme meg ut iskogen og plukk mose.Vet dere at tulipanene har kommet i butikkene nå,sesongen er begynt tidlig iår.

3 kommentarer:

Anne sa...

Hallois :-)

Kommer akkurat fra tur jeg nå. Sitter og varmer fingre og tær og nyter en kopp kaffe. Utrolig hvor grusomt kalde de er gummistøvlene du... Jo, ja!! jeg har plukket jeg også, kviskter og ting som jeg skal bruke til vinteren. Greit å benytte sjansen nå før vinteren snøen og kulden kommer.

Jeg finner mye inspirasjon på hos denne dama jeg;

http://www.michelleragoltd.com/

Selv om hun dejorerer for bryllup er det så mye flott der, ips og ideer som en kan dra nytte av. ta en titt du og da vel...

MaritK sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Evami sa...

Tusen takk for besøk på bloggen min:)
Koselig med nye mennesker på "besøk".

Og så gøy å få lage bukettene til Dronninga og Preidenten:) Må føles godt det,når enfår slike oppdrag..

Min kjære har en på 16,og et alt om hvor lenge det tar før de viser seg om morran/formiddagen. Igår var jeg på jobb,og da jeg dro kl ca 13 så hadde vi ikke sett snurten i han enda!! Vi var kanskje ikke noe bedre selv?!
Er jo godt å få sove utpå litt synes jeg da:)

Ha en fin mandag:)