tirsdag 21. oktober 2008




Der utrolig stille i butikken for tiden,vet at det pleier å være det på denne tiden av året,men blir litt småstressa allikavel.Det blir jo god tid til å rydde og vaske da,så det blir plass til nye varer,bestilte noen nydelige engler og lykter igår som kommer snart.Så bli det jo litt tid til å sitte å prøve å få til disse sidene,så de blir interesante å se på.Det kommer bilder snart av ting og tang som jeg selger,har ikke bare blomster.Kan nevne engler,feer,rekvedbilder,vindspill,kranser,budda,te,sjokolade og mye annet.

3 kommentarer:

GundaM sa...

Utrolig stille...? Sku ha sett køen utenfor hos meg idag, det er noe det og men legger vel litt opp til det selv med den bloggen. Men la jo ikke inn bilder der igår heller...

Du merker vel at jula nermer seg nå da snart tenker jeg, håper du har noen til å hjelpe til med kransene dine!!!

Anne sa...

Her i denne verden motas de fleste innlegg med stor takk gitt..., vi blir glade for hvert eneste livstegn :-)

Litt mindre stressa i dag jeg heldigvis.

Evami sa...

Heisann!

Ser du har vært på tur i skogen og plukket mose:) Det skulle jeg også ha gjort,men har aldri gjort det før,så jeg lurte på om du hadde noen tips på hvor det er å finne? Jeg er så redd for å ta fra plasser nære turstier,for at det skal se snaut ut:)

Ha en flott kveld:) FLotte blomster du har,er gøy å se:)