tirsdag 28. oktober 2008


Nå er det ei stund siden jeg har vært innom ja.....målet er jo å få tid til å legge inn innlegg og bilder oftere,men det har vært travelt.
Det har kommet mye nye varer,bildene kommer snart,har litt problemer med data hjemme .
Det har vært begravelse i kirken her idag og har hatt en del leveringer dit,da blir det gjerne sen kveld før man kommer seg hjem,
Blir sent idag og,da jeg må levere blomster langt oppe i Mostadmark,gleder meg til å kjøre i stupmørket,med bil uten varmeapparat......Det e ett ganske stort stressmoment akkurat det...spesielt når det begynner å bli den mørke årstid og du skal lete deg fram til ett hus,som ofte ikke har hverken utelys eller nummer på huset.
Temperaturen stiger innabords iallefall og jeg er glad jeg sitter alene.Men det går over når du får levert og mottaker blir glad,og du er på vei hjem.

3 kommentarer:

Anne sa...

Å så flotte dekorasjoner du lager.
Må ha drømmejobben du :-)

Fn tirsdags kveld til deg, kjæringa her sliter med å få få fyr på ovenen, blir varm av DET da heldigvis, irritert og varm!

sissel sa...

Hallo....Ja den jobben med utkjøringa er ikke like gøy,men som du sier er det jo belønning når kunden blir glad..glede mæ til julemesse i dag.snakkes der

Evami sa...

Så flotte dekorasjoner du lager:) Det er noe å drømme seg bort i for en amatør:)

Så kjedlelig å ha dårlig varmeapparat i bila nå når det begynner å bli så kaldt. Men du kan trøste deg med at de som får blomstene nok blir veldig fornøyde og glade:)

Ha en fortsatt fin kveld og får håpe du har fått varmen ideg:)