mandag 26. januar 2009

I helga ble det bare jobbing på natt og butikken overlatt til Konstantine,men innimellom soving og arbeid fikk jeg hekta meg på facebook,noe jeg trodde at jeg skulle aldri inn på,det var vel bare noe for fjortiser tenkte jeg.Men du og du så moro,traff mange kjente fra barneskolen ,og andre som man tidligere har farta med.Ble jo helt hekta,bli mobba av ungdomman her i huset,det e jo de som får maset når de sitter for lenge.no e det mora som sitter med nesen foran skjermen. Man bli vel litt ivrig i begynnelsen og så dabber det vel av.Det er rolige dager i butikken,det blir nå litt salg av grønnplanter og tulipaner.Snart er det morsdag og da får vi håpe på litt fart.

Har nydelige feer og duft lys,som kan passe til mor.

3 kommentarer:

Anne sa...

Hei du...

Den urna du har fotografert i et innlegg under her. Har du den ennå?? og hva er prisen??

Så leker jo

MaritK sa...

er det den med :mor med tusen barn: i,så koster den 295,-

GundaM sa...

Tusen, tusen takk skjønne Marit for hjelp med vikletråd!!! Skal få dæ en krok å du jo om du vil..?

Så nå har ejg jobba litt her innnimellom litt leksehjelp!

Klem

Ps. Greier ikke slutte tenke på apepoten jeg da men hortensian...het den det? var bare sååå fin